Monday, 11 May 2009

Rambut Baru Mia

Semalam lepas je balik dari rumah orang kawen, aku mandikan mia. Since masih siang & panas, takdelah aku pakaikan dia baju tido lagi. Dah siap-siap bersikat bagai, mak aku pulak tetiba terlintas...zaaasssss.... Nak potongkan rambut mia. Mia ni eh ada satu perangai, susah tau nak pegang kepala dia. Kalau nak sikat rambut lepas mandi tu, berperang...kena pakai psikologi ler maknanya... Aku melayan dia main telefon, mak aku pulak kelentong cakap nak ikat rambut dia, kumpul-kumpul-kumpul terus krapkrapkrap, potong... =p


Nasib baik di tak telenting-lenting, mau hilang telinga...ekekekekekek... Comeilah pulak dia rambut pendek, comel macam aku..... HAHAHAHAHAHAHAHAH...bbllluuueeekkkk =p



Harap-harap kurang sket beban panas kat kepala anakanda ku ini...muahmuahmuah...


~Tatta~

2 comments:

GC said...

lohhh...naper potong rambut dia..sayang nyerr....
x dpt nak tengok 'tocang' dua tu lagi..

RinaRiz said...

ekekekekek...potong pendek boleh berganti...mengertilaaaaahh... ekekekekek, musim panaslah beb =D