Tuesday 8 January 2008

semalam amek emergency half-day sbb mak aku kol kata mia demam panas. kelam-kabut aku balik, siap tapau nasi ayam bagai. sampai2 umah mak aku lak takde, bwk abh gi fisioterapi kat hukm. mia kena tggl kejap kat umah jiran. masa aku amek tuh muka dia seposen jek!! hahahah.. malam kol 9 lebih kitaorg gi KPMC. dokter kata badan dia panas, 39 darjah C., siap timbang lagi 8.2 kg..kus semangat!! dapat ubat redakan panas yg masuk ikut muntutz gebuz mia, antibiotik, ubat demam & ubat batuk. sumer sekali RM38. hhmmm...pada aku murahlah tuh sbb kalo aku gi klinik biasa kat btr sure >RM50. best eh!!! jadi hari ni aku amek lagi emergency leave, sbb mia demam lagik. alhamdulillah, kurang dah panas badan dia. bila dok opis aku rasa cam nak cabut balik umah rehat jek, tp bila dok umah rasa cam nak gi keje.. gilo apo!!! so, skrg nih aku membodokan diri terperap kat bilik adik aku sesambil melayari internet nih. mak aku lak gi surau tlg masak2 niari ade orang nak nikah. alhamdulillah, satu lagi masjid didirikan.. si mia sedap lak tido kat sebelah aku nih, cam best lah pulak tido eh. kat sini mendung lak tuh, mata aku mulalah terbuai-buai.. uuiiissshhhh tak tahan sak, aku pon nak join mia aarr!! tata!

No comments: