Friday 4 January 2008

malam tadi aku & mr. hubby gerak balik kajang dari opis aku pukul 9.30 malam. as promised, aku banjer hubby makan McD mlm tadi. aku mcm biasanya makan bigmac & hubby makan spicy chicken McDeluxe...nyumnyumnyum!!! masa tgh siap2 nak balik lagi aku dah rasa cam megren nak menyerang.. benci tol!! sampai umah trus baring mintak hubby tolong picitkan buahbetis & kepala. memang aku megren (minor jek) malam tadi sampai ler ke tghari tadi. nih sumer gara-gara deadlines B*D*H tu lah!

aku & aida lunch lmbt td atas sebab2 menyiapkan deadlines. kitaorg gerak dari opis gi klcc dekat pukul 3.30 & masuk balik opis kol 4.15..ok la tu eh, bukannya 1 jam! makan ayam goreng pakcik yang berjanggut tuh, ayam goreng yang pedas tuh.. heheheh!!


shah dgn nasi goreng kampung & cocok-cocoknya..hahahah!!!


besok kena kemas bilik arwah adik hubby!!! manyak haabookk wwwoooo...
AAAAACCCCCHHHOOOOO!!!!

No comments: