Thursday 3 January 2008

hhmm... nak tak nak kena balik lmbt petang nih. banyak sangat deadline jatuh hari sabtu, kelam-kabut betul. nih sumer gara-gara bnyk staff yg bercuti sbb anak-anak mula sekolah harini. nasib baik mia baru 7 bulan, kalo 7 tahun, jawabnya dengan aku-aku sekali cuti harini. sabojele!!!

nilah meja aku yang macam titanic sebelum karam..hahahah!!!



aku tgh tggu mr. hubby datang temankan aku kat opis nih. kalo harap aku sensorang jek hampeh ler jadinya..mati kutu dok opis sensorang!! (sebenarnya aku nih penakot!!! hahahah!!) sementara tggu dia sampai, aku merepek dulu. aku rancang nak call McDelivery jek utk mkn mlm nih sbb senang & cepat. makan free lah mr. hubby a.k.a. encik rizal atas tajaan aku. nasib baik bukan selalu kena balik lambat, kalo tak bocor purse aku!!!


jalan sure jem.com macam biasa, almaklumlah, cuti sekolah dah abes. teringatlah pulok zaman-zaman sekolah dulu. sesi pagi paling best sbb tak bertembung dgn orang balik keje. lps tuh pulak bas mini no. 52 selalu kasik diskaun dari tambang 60sen jadik 30sen utk budak sekolah. bawak sket punya laju, tayar tak jejak jalan!! bak kata sorang brader nih "ooiiii, bawaklah slo-slo. orang nak pegi jalan-jalanlah, bukan nak pegi MATI!!!"..sabo jele!! hhaaaaaiii, rindunya semua tuh.


**tengoklah, kan aku dah stat merepek. tadi citer pasal keje, pastu merapu sampai ke citer bas mini..hahahahahah!!!**

No comments: