Tuesday 29 January 2008

salam (",)

bekpas chicken sandwich dulu


kang nak gi avenue k dgn wini

hape lagi....gaji kuar hari ni

waaaallllaaaaa

alhamdulillah, setelah 11 tahun menanti akhirnya tahun nih department aku dapat kenaikan gaji sebanyak 10%.... bersyukur kitaorg ke hadrat NYA di atas pemberian ini

sebenarnya, kita nih dok asyik dapat 3% tiap-tiap tahun (bersamaan RM30/-)

bayangkan ler mana nak beli susu anak, diapers, bagi mak, bil itu ini, mcm-mcm lagi lah

kengkadang rasa cam nak berambus jek

tp berkat kesabaran & keberanian (cewah) kitaorg

kitaorg buat 1 surat yg ditandatangai semua staff (10 org) minta supaya gaji dinaikkan

atas alasan harga barang-barang semakin melonjak-lonjak

dan bos singapura faham & taraaaaaaa

tahun ni lah kitaorg merasa kenaikan sampai 10%
(tapi bukan semua orang)

sebab kan itulah semalam aku ke kedai cemin mata

menukau cemin mata yg sekarang aku pakai nih makin hancusss




aku tambah itu-ini kenalah dlm RM270

aku buat kat sri permaisuri jek, optix world

tgh sale utk raya cina uolsss

jom tukau cemin mata beramai-ramai

pastu aku beli dvd material world
(hillary & haylie duff)

aku minat nah dorg nih

best ah kualiti dvd kat sri permaisuri nih

lengkali akan ku singgahi lagi yek!!

No comments: