Tuesday 29 January 2008

huhuhu...aku telah di tag oleh n0nnie

1) Nama penuh dan siapa yang beria-ia letak nama tu?
-Sabrina
-emak aku yang bagi gara-gara terpengaruh citer charlie's angel do-dolu


2) Status diri sekarang?
-isteri rizal
-mama mia nur khalilah


3) Apa yang anda akan lakukan sekiranya boleh kembali ke masa lampau
-tak pernah lak aku terfikirkan menda nih?!!


4) Perkataan yang paling suka disebut / sinonim dengan diri anda
-oh ya ar


5) Orang yang sama tarikh lahirnya dengan anda di sekolah rendah
-tah, aku tak penah amek tau masa tuh
-tp yg aku tau skrg sepupu aku sndiri
(",)


6) Siri kartun zaman kanak2 yang paling digemari.
-smurfs
-carebears
-thundercats
-transformer


7) Bahasa perantaraan keluarga.
-bahasa melayu
-kengkadang terselit gaks bahasa bawean a.k.a. boyan
:-p


8) Orang terakhir yang anda jumpa pagi ini.
-brader hntr kotak recall

9) Zaman sekolah : Tingkatan berapa yang paling anda suka dan siapa teman yang paling mengingatkan anda tentang diri anda.
-semesti-mestinya tingkatan 2


10) Bunga paling banyak di halaman / balkoni rumah.
-rumput kecik-kecit adalah, bunga-bunga illek


11) Baju favourite (sertakan gambar sekalik yeeee)
-baju aku yang koyak ni lah
(tp skrg tak koyak lagi dah :D)




skrg aku nak mengetag mr. hubby, selly, emma & n0nnie

No comments: