Tuesday 22 April 2008

topik borak-borak kat opis aku harini "korang dulu gi tadika tak?!!" si budak penyambut tetamu tulah yang mulakan dulu

mostly ramai yang tak gi dulu sbbkan tak mampu. aku gi pra-tadika & tadikaa...klakolah dorg kata parents aku kaya..hahahah!!! manade kaya. dulu yuran tadika kemas takla mahal sgt, tak mcm budak2 skrg mostly gi tadika swasta..lagilah rabak! sok anak aku camane lak agaknyer.

dgn bos aku skali join borak..hehehe..dia pun dulu tak gi. for those yg lahir tahun 60an-tgh 70an nih tak gi tadika tak pelik, tp yg gi tadika lak nmpk pelik..heheheh!! nape?! yang gi tadika rupe alien ke bos?!

tak silap aku x-opismet aku yang kawen dgn orang singapura & pernah dok kat sana kate kat singapura pra-tadika & tadika nih wajib..yeke?!! bagus gak..kecik2 dah timba ilmu kan.

masa aku kecik2 dulu takde tadika lain de, tadika kemas jelah. dulu2 nyer tadika kemas aktif, gi masuk pertandingan itu-ini, gi rombongan, belajar macam-macam.. uniform pinafore merah putih, skrg nih tak silap baju kurung. tp la nih tadika kemas aku nmpk mcm utk org2 berpendapatan rendah jek, suram jek..macam pilihan terakhir. sbb yg lain2 dah gi tadika swasta. nape eh?! ...renung-renungkan lah..







**aku tgh megren nih...huuuwwaaaa..rasa nak hantuk jek pale kat dinding..**

2 comments:

Sellynna said...

hahah kau pegi pra tadika aku ikut.. pastu time aku pra tadika pegi stengah tahun je sbb boring.. suma lagu2 aku dah tau, cemana aku tak boring..

pastu aku tadika kemas sethn..

ermm bape thn aku dah skolah pra tadika + tadika?

jwpnnya 2 thn stengah hahaha..

sbb tu aku malas gi skolah.. ahhaha alasan...

Anonymous said...

hahaha..tidak syak lagi!! hahahahaaaa