Friday 4 April 2008

bila sampai harinyer 02-04-2008, laki-bini nih dok bertekak mcm biasa. hampeh tol!!! maleh aku nak ingat-ingat psl nih, berbuluz jekz!!

so, hari yg patutnyer spesel nih jadik hari yang paling hampeh ^*#$&(&!)&*$)&%($ buat aku...mak tak rela nokz!!!!!

dahla aku stress giler arinih, sekali nyer masa balik star lrt lak wat hal. dah la tren peno, sampai stesen pudu pengumuman tren tiada dlm perkhidmatan ke sri petaling, sumer penumpang di minta turun...hampeh sak!!! sekali sumer org tggu punya tggu punya tggu dtg 1 tren, brebut ah naik cam budak skolah, lagi skali hampeh sbb sampai stesen chan sow lin sumer penumpang kena turun lagi!! hhhuuuwwwaaaaaaa... alasannyer tren menghala ke sri petaling xleh nk panjat ke stesen bandar tun razak yg tggi tuh sbb angin kuat & kilat petir sgala...aku pn x ingat kol baper kitaorg dpt naik tren semula..








tp stres x lama sbb mlm tuh laki aku dah sejuk sket, so kitaorg berdamailah (cam perang jekz).. dendanyer aku kene banjer dia makan. tgh2 mlm kitaorg gi mkn kat restoran (mamak) al-salam.








kongkonon romentik ah sbb tgh ujan renyai-renyaikan...hampeh jekz!!

2 comments:

oli said...

kalau tak silap, petang tu pun oli ada di chan sow lin, oli dari ampang nak ke salak selatan...
masa oli sampai di chan sow lin, dah sesak dengan orang...
dah terlepas 2 tren, oli call my hubby yang tunggu di salak selatan suruh dia ambil kat chan sow lin sebab dah terlepas 4 tren...orang terlalu sesak dalam tren tak dapat naik tren...(tipu sunat)

Anonymous said...

tah-tah kita ade berlaga bahu kot oli..heheheh...rina tggu gak sbb xde cara lain dah.. ape2 pun star nih better thn putra lrt. kalo putra lrt lagi lah, almost everidei bermasalah.. hampeh!!