Tuesday 8 April 2008

sabtu lps aku ajak mak dgn mia gi berjoging kat taman tasik permaisuri. tebiat eh xprnah2 aku joging lps branak nih..tetiba jek! bukan psl nak sihat, tp sbbkan hubby dh belikan aku sport shoe..hehehe!! laram sak! alerrr, haram aku joging, dok grak2 badan sikit jek pstu dh berpeluh cukupler, kitaorg gi bekpas kat santai. hahahaaa...kan aku ckp berpeluh sikit kan...pastu kitaorg taram nasi lemak!! wwwwuuuhhhuuu...xguna lah aku senam2! hohoho!!

cantik sak santai nih, sesambil kita jln si ikan-ikan emas nih dok berenang-renang..dgn lampu bunga sakura (tp x nyalalah..hampeh sak!) kalu mlm sure cantik eh! sambal nasi lomak amatlah sedap ya amat, rege RM2.00 tp baloi sak! i loike!!! sesape yg gi berjoging kat taman tasik permaisuri gilah torai bekpas kat situ. sodap x sodap lu pikir la sendri..waaaaahhhhhh cam bang bil jek!!



nmpk x ikan-ikan emas yg comey2 tuh dok brenang-renang...ala tomei-tomei nyer diaaa...



sayang eh dia x nyala..kalo malam sure ngerlap-ngerlip



nasik lomak, buah bidaro...regenyer RM2.00 sajo

No comments: