Tuesday 1 April 2008

Minggu lps aku gi klinik pebret aku kat tmn mulia, sbb aku serasi dgn ubat kat cni.

Sesambil dktr cek tuh ade lah perbualan hampeh antara aku & dktr.

Dailok hampeh itu seperti berikut: -

Dktr: ye..?!
Aku: i demamlah dokter, batuk & ulser bnyk kat mulut
Dktr: k, bukak mulut i tgk..........................waaaaa, bnyk bsr ye ulser, ade 3
Aku: yela, sakit lagi..
Dktr: dlm mulut u pun merah, bdn u panas..tp batuk u biasa aje. I rasa u stress la, dats y bnyk ulser keluar. U stress ke?!! U stress ape?
Aku: stress keje la dktr, deadlines banyak..
Dktr: yeke keje bnyk...manade keje bnyk..
Aku: (ek eh dianih!!) bnyk, hari2 ade deadlines & last minit deadlines
Dktr: yeke?...mustahil
Aku: (&(*%$^(*(@#$$^%^$^!@#^%&%$$ betul dktr nih!!) ye. sbb tu i stress.
Dktr: (senyum sinis...) oklah, i kasi u ubat kuat sket & vitamin utk ulser & MC.
Aku: thx dktr
Dktr: ok

Sape yg stress nih?! aku ke dia?!! pepandai lak kata mustahil!! Hampeh!! dia nih slalu tau nak lawan ckp dgn aku. asik tapecaya je..tampau kang



2 comments:

Sellynna said...

aku rasa aku leh agak ko gi dokter mana..

mesti dokter cina kesayangan ko tukan??? hahhahahaha

aku nak link blog ko tau.. dah bape thn aku x link sesapa.. puas da aku meround blog org arini..

Anonymous said...

hehehe...oh dokter fong ku....cing :D