Friday 4 April 2008

nih citer pasal makan gak..lepas2 gaji kitaorg nih 4-bradik (hahahahahahahahah) gi ampang park. sblm gi rayap kitaorg gi mkn dulu kat McD sbb mak buyung ngidam (sabojele)!!

aku x baper lalu sgt sbb semalamnyer baru makan kat McD dgn mak aku...muak eh!







lps kenyang kitaorg grak brasingan, aku, aida & kak ina gi Lmart, mak buyung a.k.a. wini gi avon.

aku bli tmpt sangkut botol susu utk mia utk letak kat umah mak aku.....tp nape mak x guna2 lagi eh?!!




kat Lmart nih baju utk budak bawah stahun lawa-lawa siot, tp yg xthn nyer rega dia cam mahal ah... aku jumpa 1 baju, nak je cekau...tapi.....sabarrrrrr!!! aku baru bli kan mia skirt jeans kat jj...kang menteri kewangan bebel..naik bengkak tinger aku..hahahaha

malam nih nak ajak mak aku gi bli drypers mia kat tesco...sesambil cuci mata :D

No comments: