Tuesday 15 April 2008

JJHBM

jumaat lps aku suro hubby banjer aku makan mlm kat the william corner (aku yg taboh nama nih sbb si william nih x letak nama kedai dia)..



dek teruja tgk laki aku mkn mee raja udang haritu, aku pun cuba2 lah dok makan sendiri. tak terabih sak!! senak perut muncitz ku inih! sesapa yg biasa makan kat william mesti pasan kat sini tiap hidangan utk sorg bole kongsi utk 2-3 org..bnyk wooo sepinggan. kalo nak beromantika tuh leh la mkn sepinggan berdua..hehehe

mee raja udang + xtra udang & ketam goreng tepung


hubby mkn nasi putih, smbal + battered prawn...battered prawn kat cni mmg superb!!!


aku sms cik ct.elly, lahai...dia tgh lelap..saba jela nok!!

4 comments:

Sellynna said...

wowowooo.. bile mauk belanja guweee...

Anonymous said...

Wah!ko pon dah kena virus William yek!

Anonymous said...

aku kene virus william nih since 2005 lagik..harus gitew melekat kat kedai william...layanz :D

Anonymous said...

ibu_hamzah: meh la cni weh..aku banjer ko..sedap sak!!!