Friday 12 October 2007

selamat menyambut hari raya aidilfitri kepada semua & pada yg dah mula bercuti, selamat bercuti. yang pulang ke kampung, pandulah dengan berhati-hati, ingatlah mereka-mereka yg bersama-sama anda di dlm kenderaan tuh & yg sedang menanti kepulangan anda di kampung. biar lambat asal selamat!!!

aku mula cuti semalam, asu hari ni & selly cuti lps raya. semalam, pagi-pagi aku & mia temankan mak gi pasar. mcm biasalah, memacam mak aku beli. ade ayam, serai, lobak, tauhu..dan lain-lain-lain-lain lagi. mak tolak troli barang, aku tolak pram mia. nasib baik dia tak meragam, elok je tido dalam pram.. sonang ati den!! jadual ke pasar mak selesai dlm kol 11 pagi. dalam pukul 3+ petang, aku ajak mak gi jaya jusco maluri utk last shopping. tujuan utama utk cari barang2 mia, macam baju, stokin..bla bla bla. aku belikan mak kasut raya yang sama dgn aku, cuma aku warna silver, mak punya gold karer!! huhuhu!!

harini punya citer, memasing bergotong-royong. selly pulak tiba-tiba dpt pelepasan stgh hari dari ketua dia. baguih!!!

macam biasa, aku punya bahagian 'bab memotong'! memula potong daging, selesai jek daging, ayam pulak. huhuhuh!!

asu & selly tukang potong sayur-sayur utk masak kuah lodeh

mak punya keje senang sesangat, jaga cucu!! kihkihkihkihkih!! mia dok memekak terbaring atas kosi. mesti tgh bosan la tu!!

lps berbuka hubby jemput aku & mia balik kajang. tak dpt lah aku tolong mak tukar langsir sumer. aku cuma dpt cuci/bersihkan peti ais jek. hrp2 mak tak kecik hati.

No comments: