Friday 19 October 2007

malam semalam kitaorg gi cuba makan kat restoran baru. biasalah, tak syok kalo asik melekat kat satu restoran je ye tak?!! kitaorg gi makan kat restoran yg dekat dgn dobi oren. punyalah penuh kedai tuh..sabau jele! hubby mintak nasi goreng cendawan & aku mintak bihun hailam (tak penah-penah aku mintak benda nih, mlm smlm teringin pulak!!). pastu hubby mintak laicikang & aku air suam jek! sambil-sambil tuh aku amek ler gambau!!



incik, macam bosan saje saya tingok!!


kuku saper paling anggun?!!


runcingnyerrrrrr jari-jemari you!!! aaauuuwwww!!!


jari i berketak-ketak you!!!! (berketak?!!!)


tanda lahir yg tidak ternilai harganyerrrr



kedai lemau lagi lembab!!!


hamboi..hamboi..key holder baru nampak!!!!

perasan tak?!!! punyalah banyak gambar aku amek, tp makanan masih tak sampai-sampai. dekat 1 jam kitaorg tunggu tau!!! jgn kan makanan, nak dapat air pon makan masa bertahun!!! hangen jek! aku sampai tahap terhangguk-hangguk tahan ngantuk..buat bodo jek org pandang!! tensen!

dah berbakul-bakul kitaorg meny*mp*h, baru ler sampai air suam, laicikang, sprite, nasi goreng cendawan & bihun hailam

lepas nih takdelah nak pegi kat restoran ni lagi, SERIK.com.my!! dah ler servis lembab, makanan tah rasa menda tah!!! ingatkan dpt lmbt, makanan lazat..HAMPEH rupanya!!

No comments: