Wednesday 10 October 2007

harini hubby mintak aku datang opis dia so dat kita bole balik sama-sama. mcm biasa aku berdiri mcm tugu kat depan 7-11. borak-borak dgn hubby dlm kete. dari cerita biasa, cerita romantis..... aku ajak hubby mkn kat tempat biasa, tesco cheras. tak tau lg nak mkn ape, sampai tesco baru jalan-jalan cari makan. pusing punya pusing, jumpa 1 restoran "Boston Grill". macam sedap jek. so aku ajak hubby test/try/cuba/uji dulu, kalo sedap lain kali bole datang lagi. layanan bagus. memang puas hati. terlebih-lebih peramah pulak budak-budak situ..heheh!

so, sementara tunggu makanan sampai aku mcm biasa lah, petik sana, petik sini.



hubby order seafood platter & ice blended pisang




aku pulak order island grilled dory set, yg datang dgn mushroom soup, grilled dory, panna cotta & coke... sedap!!!

rasa-rasa nya aku & hubby akan datang sini lagi. memang puas hati. cuma kata hubby harga makanan dia 'bole tahan' up sket!! hehehe.. takpe..takpe.. bukan selalu ape!! kuikuikui!

No comments: