Saturday 20 October 2007

pukul 10 pagi aku bertolak ke kajang utk jemput hubby. rancangan pada hari ni kitaorg 1 keluarga nak beraya ke rumah nenek & rumah sedara-mara aku yang dekat2. alih-alih hubby bagi idea beraya ke rumah pakcik aku kat damansara & kat selayang dulu. umah pertama kitaorg serang, rumah adik mak aku kat damansara.. jalan lengang & cuaca terang.

kat rumah uncle mamat & aunty yati


adik mak aku yang nombor 9
[adik-bradik mak aku 10 org]


makcik aku hidang asam pedas melaka ikan siakap, ikan siakap goreng, sambal belacan & timun


sodap-sodap makan sekali dgr guruh berdentum kat luar laaaa..hujan lebat sak!! adezzz!! kitaorg bergerak ke selayang pulak. hujan sangat-sangat lebat sepanjang perjalanan. cuak gak!!


dari damansara menghala ke selayang



hujan terlalu lebat smpai jalan pon tak baper nampak. sampai selayang pulak stres sebab banjir..adeh!!! dari 4 lorong jadik 2 lorong jek, mau tak jem!!! lps nyekek kat umah uncle kohai kat selayang gi rumah nenek lak sbb ade kenduri cukur jambul sepupu baru aku (baru umur 2 bulan... gmba-gmba kenduri nnt2 aku upload!

No comments: