Friday 29 June 2012

Penjajahan Gua & Bos Besaq

Assalamualaikum dan Selamat Pagi.

Cerita hari ini di mulakan dengan kisah serangga dan telinga. Pukul 2:30 pagi tadi saya terjaga sebab rasa ada penjajahan di telinga kiri saya... Yang saya dengar cuma.... bbbbzzzzz.... bbbbzzzzz.... bbbbzzzzz.... Alamak!!! Mana pulak datang serangga sesat ni?! Kisah lama kembali semula. Dulu pun pernah kena, tapi sebabkan kali pertama, jadinya nangis tak hengat.. Takut sebab no. 2, tapi sebab no. 1 ialah GELI! Tapi kali ni rilek sikitlah, walaupun tegak jugalah bulu roma... heheheee... Buat masa ni dah tak bunyi, samada dah kiok, ataupun dah berjaya jumpa jalan keluar. Penat saya suluh lubang telinga ni dari pukul 2:30 pagi tadi supaya "dia" jumpa jalan keluar... Siap saya buat plot cerita lagi, konon-konon "dia" sedang sesat dalam gua, lepas tu muncullah "cahaya matahari" menyinari sepanjang dalam gua supaya senang "dia" jumpa jalan keluar... Muahahahaaaaa..... Nak di jadikan cerita dari pukul 2:30 pagi tadi sampai ke sekaranglah saya tak tido-tido, ni pun separuh tingtong, di sebabkan bos besaq nak datang dari Singapura pagi ni, gagah jugalah saya datang... Kot-kot bos besaq nak bagi angpau ke, penampau tanak...

Pagi tadi ada perbincangan tak rasmi dengan hubby masa dalam kereta. Tapi panjang nah nak di tepekkan kat sini, lain kali je lah eh.

Jom sarap dulu sebelum bos besaq sampai. Dadiduuuu...

2 comments:

Sellynna said...

ish baik ko tgk bola.. hahhahah

Rina dan Mia said...

takde maknenyaaa...