Sunday 17 June 2012

Happy Birthday Ben10 Maksu


Salam.

Haritu cerita kata tak jadi pergi Johor kan?!?!... Tarrraaaaaaa... Jadilah pulak ke Johor. Alhamdulillah. Gerak dari KL pun dah pukul 10 pagi, jadi sampainya campur tolak berapa kali singgah R&R, isi minyak, singgah R&R lagi, lebih kurang dekat pukul 4 petang juga sampainya. Uiihhhh... Orang Johor saji orang KL nasi ayam lah, sedap-sedap, dalam pantang-pantang makan ayam pulak berketul-ketullah saya telan... Heheheheee...

Sempena sampainya kami di Johor, sambut sekali hari kelahiran Ben10 Maksu kami yang ke-3 tahun. Walaupun buat kecil-kecilan, tapi dengan mulut camera woman yang pot-pet-pot-pet meriah juga (mulut sapa, cuba teka :P)...

Hari lahir sebenar Ben10 Maksu ialah harini, 17/6/2012. Happy Birthday Muhammad Hadif Daud a.k.a. Ben10 Maksu, semua orang sayang Ben10 Maksu, Abang Muhammad Hamzah Iqbal & Kakak Mia Nur Khalilah... MuahMuahMuah! (Harap maklum ye, Ben10 Maksu yang comel tu, yang sebelah tu ayahnya a.k.a. adik ipar saya a.k.a. suami adik saya a.k.a. menantu mak abah saya.. hohohohohoooo...)

 Bertolak balik ke Kl dekat pukul 9 malam. Hantar mak dulu, sampai rumah mak dalam pukul 12 pagi, lepas tu baru 3 beranak ni balik rumah sendiri. Home Sweet Home, zzzzzzzzzzz......

Sayang semua orang-orang yang Manje, dan Pencinta Haiwan Sedunia.

2 comments:

Sellynna said...

thanks beb.. next time aku jamu asam pedas johor style.. okeyy... baru lepas master nih!!~

Rina dan Mia said...

oret-oret, aku pun baru berguru wat asam pedas kajang :P