Thursday, 11 June 2009

Kamera Lama & Henpon Baru>>>2-2 Hubby Yang Punya (".")

Di mana? Di mana? Oh di mana?


Di mana telah abang simpan kamera? Kat tepi tv takde, sebelah dvd player takde, dalam bakul dvd takde, kat mana ek?! Bang! Oh Bang, mana kamera?


Semalam MiaLila pakai baju kurung, cute aku rasa. Tapi tulah, cari punya cari tapi kamera tak jumpa. Takkan nak beli lagi? Kayalah tokei kilang kamera tu.


Bang, kang balik u tolong cari kamera ye. Dah dapat u bagitau kat i tau, nnt i upah picit pipi u...hehehehehe...


Bang, jadi ke pegi be henpon baru u? Yang lama tu u bagi i ke? Alah, kenapa u tak belikan i yang baru juga? U kedekut ke i yang tamak? Kuikuikuikuikui...


Bosan betul rasa takde kamera ni.

2 comments:

Ibu_Hamzah said...

ok.. aku oder iphone satu hahaha..

RinaRiz said...

jangan harap!!! aku pun dia nak kasik enpon lama dia yang idop segan tapi tak mau...hampeh =D