Friday 19 June 2009

Hye Kawan ;D

Hye!


Mood aku 2-3 menjak ni tak baper nak baik pulak. Angin satu badan. Ni badan dah stat panas-panas, tekak pun ulser, pastu bila hembus hingus tengok ada darah... Dah sah-sahlah aku kurang minum air kosong lagi! Asal pegi klinik foong je dapat oral 8, tak berkesan lansung, cara aku senang je minum air banyak-banyak sampai berlarilah gi jamvan...harharhar..


Aku nak citer fasal mia pulak. Sekarang asik cakap "tak senang" jek. Apa-apa sikit "tak senang"...ajuk mak aku la tuh...kadang-kadang bila orang tengah borak tau-tau di muncul je cakap "memang"...hehehehehe... Aku panggil dia tepon karat kecil, nyebok je bila orang tengah borak...kuikuikuikuikui.. Dah 2 tahun dah cik kak tu, dulu bila aku riba dia rasa kecik ke, sekarang tak muat-muat... :p. Badan memanjang tapi taknak besar-besar jugak, harap pipi je bulat...tapi apepun alhamdulillahkan.


Semalam aku tak gi erobik, rugi pulak walo sehari pun. Berat aku turun 2 kilo, yay! Eh, alhamdulillah :D. Esok adik aku/selly/ibu hamzah nak datang. Bestnyer! Dapat jumpa baby D insyaallah. Aku suka nah kat baby, rasa nak cium-cium sampai budak tu rimas...hahahahahaha...jaga-jaga!!! Feninlah kepala mak aku lepas ni sebab nak jaga keletah 2 org cucu yang tengah lasak...mesti mak aku dok jerit je macam jane... Tanaklah macam tazen, tazen tak pakai coli...harharharharhar! Ampun mak! :D.


Ok, babai dulu ye.

No comments: