Tuesday 22 January 2013

Lambat Ye?!?!

Salam.

Nak citer pasal Mia lagi. Semenjak sekolah ni dia jarang betul balik rumah, bukanlah maknanya dia merayap ke mana-mana, tapi dia dok rumah mak saya/nenek dia sebab takut kalau balik "bakong" takut terlambat datang sekolah. Cikgu dia dah ugut sapa-sapa datang lambat, cikgu tanak bagi masuk, pastu kol mak apak soh datang amek. Bukan budak sekolah je rasa tak syok, mak apak pon samalah kan, cam... malu ye tak?! Kecuali ada alasan kukuh tu oklah, contohnya macam "saya dah masuk lorong smart tag kat bakong tadi tapi baru terperasan yang lom top-up lagi kad touch n go walaupun dah letak reminder kat ipon tapi tak perasan pulak sebab saya tengah mekap taknaklah kaco-kaco nanti terputih muka saya kena bedak inilah sebabnya tak pasal-pasal kenalah beratur balik kat lorong tunai tu yang lambat datang tu cikgu!" heheheheee.... ini contoh je tau... contoh je...

Meh tengok rupa Mia nak pi Sekolah Mengemas katanya

 

Korang balik pukul berapa? Kalau belum nak balik tu bawak-bawak singgah teratak wangi saya ni.. hehehee... Adios & Salam.

2 comments:

Sellynna said...

da montel si lila ni.. baru bape lama x jmpa

Rina dan Mia said...

hahahaa... gaun dia dah x leh butang... aiyoyo