Thursday 18 October 2012

Shambal Tumish Shotong Shaya Mashak...

Salam.

Dari semalam saya mc sampailah esok, atas sebab-sebab peribadi.. hehehee... Malam ni ada pasar malam kat bandar tun razak, Mr.H belikan sotong & ikan jaket. Di sebabkan kitorg belum makan lagi, Mr.H minta saya masakkan Sambal Tumis Sotong je... Aitelyu, sssllluuurrrppp.... \(^n^)/. Bahan-bahan mcm biasa: cili blender, sotong yang di beli oleh Mr.H di pasar malam bandar tun razak, garam, air asam jawa & gula sikit. Nak sedap lagi guna kuali hitam macam kuali saya... Lololololoooo...


Shambal Tumish Shotong (tapi ni dah tinggal separuh sebab dah kena ngap tadi)


Saya & Mr.H tengah layan Mia tengok Om Shanti Om di kala tengah hujan ni... Selamat Malam Semua (*n*)


~Tadi g melawat nenet saya yang baru semalam selamat menjalani pembedahan membuang katarak mata kirinya. Belikan nenet cermin mata hitam sekali, melaram sakan.. Tapi lupalah pulak bawa kamera (*,^). Semoga nenetku cepat sembuh, lagi 6 bulan nak buang katarak mata kanan pulak... hhaaaiiissshhh...~

No comments: