Thursday 4 October 2012

Bobble Head... Toing... Toing...

Salam.

Malam tadi belanja Mr.H Double Spicy Chicken McDeluxe & Mia Happy Meal Nuggets, sebab dah janji dari last month lagi. Saya punya ceritalah kat Mia Happy Meal dapat toys Hello Kitty/Ben10, tapi nya habis pulak, dapatlah mainan yang ni je:


McDonaldLand Bobble Head Grimace yang ungu, besar dan tomei-tomeinya....

Muka Mia mencuka jelah sebab lain di cerita, lain pulak yang dapat. Hehehee..... Next time saya nak tutup je mulut ni, jangan banyak nah cerita, nanti dia ingat saya ni cakap tak serupa bikin... Harharhar.... Sebenornya saya yang terlebih suka nak kumpul mainan McD ni. Masa bujangan dulu sampai 4 kotak mainan McD saya kumpul, dulu-dulu tabley beli mainan je, kena beli dgn happy meals...kurus jap poket.. Horhorhorrr... Sampai ke Mia, semua dia "sedekahkan" kat orang, dia campak dari tingkat 5 ke bawah, kan main lagi budak2 kutip. Takpelah, dari kecik kena ajar jangan kedekut :'p... Tp dah umur 5 tahun ni dia nak kumpul pulak, kali ni McD baik hati boleh beli mainan je RM3/satu, yay~... I'm lovin' it!

Saya pulak malam tadi makan Ramly's Double Special Burger Daging tanpa Roti je... Yummy!

So, kurangkan gula dalam minuman dan mulakanlah hari anda dengan senyuman yang manis dan ikhlas... Salam.

No comments: