Tuesday 3 July 2012

2x Punya Makan

Salam dan Hallohaiii...

Mia hari ini tak pergi sekolah sebab dia batuk dan selsema, kungkangkungkang batuk dia. Masalahnya tidur malam taknak pakai selimut, lagi-lagi sekarang ni musim hujan pulak tu. Tapi kalau main khemah2 bukan main lagi dia berselubung dalam selimut tu, bila masa tidur pulak selimut tu jadi perhiasan tilam je. Aiyoyo!!

Minggu depan sekolah Mia buat lawatan ke Zoo Negara lagi, memandangkan Mia 2 tahun di sekolah yang sama (4 dan 5 tahun), jadi 2 kalilah Mia ke sana. Takpelah, tambahkan ilmu pengetahuan, manalah tau besar sok jadi Vet pulak, amin. Macam maknya jugaklah, asik-asik nak gi Zoo, apaknya meluat je... Hehehe...

Ok.. Ok... Semua orang dah sedia?! Ready... Siapa nak belanja saya makan tengahari hari ini silalah angkat purse anda.... Yay!!! Terima kasih... huhuhuuuu..... Bukan apa, ni sebenarnya nak cerita fasal semalam. Saya dan Shah nak pergi makan di food court Avenue K, sampai sana tengok2 dah di tutup sebab nak pindah, aduyaiii... Perut dah gronggrenggronggreng... Nak tak nak menapaklah ke Suria KLCC, alih-alih melekat kat 1901, shah makan takpetah, saya makan ni hah, chicago beef, dap!

http://i205.photobucket.com/albums/bb37/jyi1693/JPGIMG1.jpg


Sekalinya tak kenyang juga, aduyaii lagi... Jalan2 ke Cold Storage pulak, dah nampak HotandRoll, adesss... Saya suka ni! Saya makan Sweet Crispy Crunchy Peanut, Shah makan Savoury Prata Chicken and Cheese, sambil2 jalan tu cubit2 sikitlah, eh.... menjadi-jadi pulak cubitnya sepanjang jalan nak balik ofis... Heheheee... Untuk waktu mulut tengah ada ulser ni, memang tak seswai pilih yang crispy sebabnya mencucuk-cucuk ulser tu. Sakit-sakit juga, makan-makan juga.. Heheheee...

So, hari ini punya makan tengahari since takde orang nak belanjakan.. heheheee... Saya kirim dengan kawan je belikan sama ada:

http://farm4.static.flickr.com/3435/3256270247_1ba95ccac1.jpg
Nasi Goreng Cina taknak Ayam dan Telur; atau


 http://singersongwritersuperhero.files.wordpress.com/2012/02/quarter-pounder.jpg
Quarter Pounder with Cheese; atau
 http://www.mcdonalds.com/content/dam/McDonalds/item/mcdonalds-Big-Mac.png
BigMac

Tunggu jelah dia balik ofis kang saya bagitau apa dia tapaukan untuk saya (macamlah penting sangat.. huhuhu)

Hujung bulan dah nak puasa, dah ganti puasa?

No comments: