Wednesday 21 July 2010

Mincess School Bag

Semalam isi borang sekolah utk mia...yang lelebihnya saya pulak seronok. Puas ku pujuk, pujuk dan pujuk gi sekolah tahun depan. Waaaaaaaaaaaaaah, baru 3 tahun pandai dah nak upah, minta beli beg skolah mincess dulu...



lebey kurang mcm gini lah rupa beg skolah mincess tu..anak..anak..


Beg nya udah ku oder, tapi takut menjelang sekolah bukak beg mincess pun dah berkecai-barai..huhuhuhu..semestinya mintak yang baru. Sekarang baju, seluar luar-dalam semua bagai nak mincess je, pening kepala. Asal lepas mandi je mesti perang nak pakai baju. Baru beli jeans, sekalinya mia xnk pakai sbb dia kata jeans utk boy je, gegurl pakai gaun..alalalalalalala anak omak... Ada can jeans tu saya lipat-lipat simpan sampai dpt baby boy.....nak ngandung lagi lah tu...hahahahahahaha....

3 comments:

Sellynna said...

mincess.. aku bayangkan ngences hahah.. ngences tu meleleh liur kata org jawa..

nak baby boy ek??? aku rasa anak ke 3 kot baru dpt baby boy haha.. sbb nnti aku anak ke 3 dpt baby girl pulak :p...

Sellynna said...

eh ko register lila skolah mana? hamzah thn dpn baru skolah tadika kemas...

Rina dan Mia said...

lila gi sang kancil jek...mcm kita 3 bradik..hahaha...tristujes..:P