Monday, 5 July 2010

hati

halohaiiii..

meh..meh..baca citer hujung minggu saya..

hari sabtu gi kl bli kain utk baju raya..raya? ye! walopon raya lmbt lagi, tapi duit saya ni dah nak abes..bli..bli..bli..yay! ganti posa?...heheheheheh!! sapa yang tanya tu, silalah jawab sndri taw..tabaek r! thn ni pewpel karer lagik...mmg keluarga bijik kundang kami ni. sedondon tu sudah pasti, nak cuba pulak henbeg, kasut, tudung pun sedondon..hahahaha...mcm buah anggur bergerak u!!


hari ahad gi bli brg dapo kat keyfor bndr tn hussein on. pastu jln2 kat kajang. pastu gi psr mlm. bli ape? bli ikanlah ape g?! bli ikan saden, ikan caru, ayam, sayo kangkong, sayo sawi, atromen, taufufa, air soya, metabak ayam, lalalalalalala...balik trus siang ikan.. saya siang ikan di waktu malam..jijijijiji. peno petais, ckup utk sebulan kot?! jimat duit i..heheheh!!!


saya tgh makan nasik lemak daun pisang, ada lauk sambal paru & hati. saya suka makan hati...eeerrrkkk...dalam maknanya...

2 comments:

Sellynna said...

hahahah bukan main bli brg masak.. nasik lemak jugak ko bedal long hehehe..

apsal ada ikan atromen dlm list ko tu? aku salah baca ke?

RinaRiz said...

tu makanan asasi...hahahahaha.. (alasan :P)