Wednesday 7 July 2010

gado

Bila saya marah, saya:

- taknak pandang orang tu
- taknak dengar sora orang tu
- lari jauh-jauh
- bayangkan dapat tumbuk muka orang tu atau pijak perut dia
- bayangkan lagi dapat tarik rambut dia biar sampai tercabot
- nak jerit kuat-kuat sampai 1 semesta ni tau saya tengah marah
- nak *!)%*&(&@#(##%T^^%@@!!!! kat orang tu
- nak bencikan dia seumur hidaup saya


tapi semua tu saya tak pernah buat pun. selalunya saya moncong & nangis je...penakut eh?! ataupun saya akan marah dan bencikan orang tu senyap-senyap. Bila dia mintak tisu saya kata takde, bila dia panggil saya lari, bila dia cakap saya buat tak dengar, bila mintak sikit air saya kata dah abes...muahahahahaha...sapa suro carik gado dengan saya?!...wateber lah

2 comments:

Sellynna said...

hahah.. aku pon.. kalu tesentak sket mesti moncong.. sampai hamzah pon moncong kalu majuk dgn aku..

pastu aku tak suka kalu tgh marah2.. nnti org tanya "nape? apsal nih?".. eii rasa cam nak cekkkeeekkk je..

takbley ke bagi kita privasi sket.. tunggu darah kita turun dulu..

mencik tau!~

Rina dan Mia said...

huhuhuhuhuhuh...n3 ni utk aku bila marah kat opis je...heheheheheh