Wednesday, 11 February 2009

Isnin

Cuti Thaipusam marin kitorg mi makan kat Restoran Ayam Penyet Ria, sunway. Nnt aku stori pasal makan, ni nak citer pasal bedah siasat. Bedah siasat siapa?? Bukan bedah siasat oranglah, tapi bedah siasat bilik. Hujung bulan ni ada peristiwa manis nak berlaku, jadi 3 angels besar & 1 angel kecik nih pakat ngemas. Nama pun adik aku tu keje sepital, siap dengan sarung tangan, mask bagai dia bawak balik... Merasa sekejap jadik tuan doktorrrrr... ngehngehngeh.. Mula-mula sekali bilik, dari tghari sampai ke malam, tu pun baru 1/2 je. Aku & hubby angkut mia balik kajang, yang lain-lain tuh mak aku & jujen perabihkan ngemas.


Sekalinya balik-balik kajang, takde letrik ngko! Sadis, dari kul 8.25 - 10.45 malam hubby ajak lepak je dalam kete sbb nak berekon. Tak pasal-pasal semalam aku EL, kain baju keje tak dapat gosok, mia pulak meragam mlm tu sebab panas... Ngantuk tau!

2 comments:

Ibu_Hamzah said...

peristiwa manis ape yg nak berlaku wehh????? tak baik tau tak bagi tau aku.. mementang aku jauuuhh!! akak nak tunang ke?? jejejejengggg!!!~

RinaRiz said...

jengjengjengjengjeng....kojeng...