Wednesday, 11 February 2009

Ahad

"Halo haiii... sane sape cakap???" Waaaaaah, bestnya cuti-cuti layan citer p.ramlee ek. Ali baba, Labu Labi, Madu Tiga..... ini antara cerita komedi yang takkan basi-basi punya, betul tak?! yew, betul!

Korang pegi mana cuti-cuti ni? Kalau dulu hubby tetap kena hantar aku keje sebab selangor je dapat cuti thaipusam kan... tapi sekarang tidak lagi.. yew! Cuti lama-lama nih jalan pun lengang, kalau hari-hari macam gini pon okey eh.

Hari ahad baru nih ber5 naik kenari ke kajang mulanya, nak bawak abah aku berubat. Dari kajang, ustaz azmi rekomen pulak ke kuang nun, Pusat Perubatan Mandarah. Korang pernah dengar? Kitorg pun baru je dgr ahad tu... Teknik rawatannya ketuk guna ranting pokok nona...sakit ke tidak korang pegi lah rasa sendiri...heheh. Tapi sebelum jalan jauh biasalahkan, perut kereta kena isi, perut penumpang pun kena isi jugak, hubby bwklah gi tmpt biasa, Restoran Kayu Nasi Kandarrrrlah.


32 tahun yang penuh kebahagiaan




Budak ni eh tak reti pedas tau



Tukang payungnya, laki den lerrr

Pastu berdesup pegi kuang, hubby menten speed 90-100 km/j je kat highway. Sebab bawak mertua kot??? ekekekekekekek...jgn mara haaaaaa

2 comments:

Ibu_Hamzah said...

wahhh lindunya dgn mak abah...

weh.. apsal mia makin gelap??? ke pencahayaan telah berlaku???? ke ko jemur dia kat tengah pantai?? tak baik tauu!!

RinaRiz said...

anak aku tuh mcm sumpah-sumpah tau, kejap2 gelap, kejap2 terang... laki aku pun cakap :P