Friday 22 February 2008

ptg smlm shah bg aku beger ramli @ Ramly soh kongsi dgn dia. tp aku nyer bahgian kerat dgn aida, dpt ler sorg suku. ok gak, lama nah x ngadap beger si ramli ni. ingat masa dulu2 kira dpt bli beger ramli ni dah kira kaya ahh... kalo budak2 skrg kita kasik beger ramli dia kata beger murah. kalo yg mahal tu hah beger dlm kedai e-kon. hampeh tol!!! beger ramli la ni org jual memacam dah. ade letak sos lada hitam, ade letak serbuk cili, ade letak serbuk kari, ade lak letak bawang goreng.. pelik dak?! aku sker yg biasa2 jek letak sos lada hitam & mayonis. lemak & pedas

beger abg sedap yg dulu meniaga kat dpn McD chy suria
tp skrg meniaga kat blkg McD tuh

boh sos lada hitam & mayonis adalah kesokaan ku

udah dikerat-kerat gini citernyer ye

cukup ler aku dgn aida kongsi sorg suku, buat rasa-rasa kat tekak cukup le yop. karang dok makan tak hengat mau sengkak perut ye.. gitu le gamaknye

2 comments:

Anonymous said...

sab, aku igt aku ngan nona je suka makan kat abang depan mcd tu.. ko pun sama ye? la ni susah nak beli sbb tmpt dia niaga tu punyelah susah nak benti keta (org dh sng, naik keta je manjang).. tp beger dia mmg power... dia pun aku tgk dh pki keta mahal tu beb.... rezeki halal kan?? nnt kalu ko beli lg, igt2lah kat aku kat cni.. ish.. harus mlm minggu ni g lepak dataran, sblm tu beli beger tu dulu.. harusss.. haruss...

Anonymous said...

harus gitew lepak dataran dengan beger..puas eh. aku pon same lah n0nnie, lama nah x gi "beli" kat abg tuh, kalo budak opis aku bli aku numpang jek..heheh.. wat lepas-lepas rindu org kata.. (gatal jek :p)