Friday 15 February 2008

alahai opismet kuuuu...

dgn gatalnyer aku tag budak opis aku

tp dia tadek blg, jd aku paste je kat cni eh
~aida a.k.a. cikgu bibah~

1) Nama penuh dan siapa yang beria-ia letak nama tu?
samsinahaida
*nenek sedara bagi
*sinar matahari makne nye (jgn jelez :p)

2) Status diri sekarang?
isteri zunaidi & mama izzati dan afiq

3) Apa yang anda akan lakukan sekiranya boleh kembali ke masa lampau
rasa nak jadi budak2 bole main2 lagi...

4) Perkataan yang paling suka disebut / sinonim dengan diri anda
takde kot

5) Orang yang sama tarikh lahirnya dengan anda di sekolah rendah
tak tahu pulak, yg aku tahu birthday aku je..

6) Siri kartun zaman kanak2 yang paling digemari.
tom & jerry, doraemon, popeye, scooby doo

7) Bahasa perantaraan keluarga.
bahasa melayu

8) Orang terakhir yang anda jumpa pagi ini.
konduktor bas metro masa nak pi keje pagi td

9) Zaman sekolah : Tingkatan berapa yang paling anda suka dan siapa teman yang paling mengingatkan anda tentang diri anda.
form 5

10) Bunga paling banyak di halaman / balkoni rumah.
x langsung, baru nak tanam bunga raya

11) Baju favourite (sertakan gambar sekalik yeeee)
warna hijau/putih
(gmbr updet nnt ek!)

(nilah aida, tp yg nih bukan pebret bj dia tau)

No comments: