Monday 18 February 2008

cobaan...cobaan...cobaan...

salam sumerr

aku mula n3 arinih dgn citer seram lg

korang ingt x n3 aku yg lps2 psl "benda2 seram" aku & hubby slalu rasa kat bilik kitarog? mestilah korng ingat kan... nih ade "bukti"nya

hari sabtu baru nih, pukul 11:47 mlm hubby mms aku gmbar bilik sbb dia bosan gilerrr. masa dpt tuh aku wat bodo jek sbb tgh mamai. sok pg nyer aku tgk ah, tetiba aku pasan 1 benda...seram sak masa aku memula tgk!! berdiri bulu roma aku masa tgh taip n3 nih!!! tp yg pasti, aku tnjuk kat mak & adik aku, dorg pn nmpk..pg nih aku tnjuk kat opismet aku pn dia kata nmpk..


KORANG NAK TENGOK?!!!


TP JGN SAMPAI TAK TIDO MALAM!!!


AKU TAK BOHONG!!!






ini "entiti" atau bayangan aku je?!!!
so, aku xbrani bwk ank aku blk..trpksa tumpangkn kat umh mak aku dulu

4 comments:

Anonymous said...

eeeiiii...takutnyer..seram ler nengok,apa benda tuh...

Anonymous said...

kalo lerr aku tau.....

tu ler aku numpang mia kat umh mak aku dulu...kalo bwk blk kang tak pasal2!

Anonymous said...

sab.. cam orang lelaki lah.. baik ko park anak ko kat umah mak ko dulu sambil cari orang tuk bersihkan umah mil ko tu.. kekdg benda ni dh lama tumpang tp kitaje tak sedar.

Anonymous said...

tu ler psl..aku delete dh gmbo tuh, asik teringat2 jek..seram weh... heheh