Wednesday 21 November 2007

bekpas bihun goreng dgn begedel, air blackcurrant, pastu belasah roti telur pulak...wah, sarapan ke makan tengahari?!!! huhuhu!

semalam dapat sms dari celcom careline kata 'maklumat peribadi anda tidak lengkap, sila hubungi customer service kami'. aku pun telefon lah customer service, dia kata nombor hp yg aku gunakan nih rupanya bukan atas nama aku tapi nama orang lain.. uuiikkk, gimana sih?! 1 nombor tapi 2 pendaftaran?!! operator tuh seboklah tanya aku kat mane beli simkad bagai, aaiiiyyooohhh, dah bertahun aku pakai mana nak hengat lagik?!! akhirnya dia suro aku pegi mana-mana cawangan celcom & bawak ic. lahai, tu yang maleh tuh!!

tadi ade mamat cina nih datang jual penyangkut belakang pintu (flexirail), RM10. aku belilah 1 since selly nak pindah johor nih. aku plan nak belikan barang lain, tp takde masa nak pegi..nanti-nantilah!!


bihun goreng & begedel


air nih masam


roti telur nyumnyum..
cedap

flexirail for selly

No comments: