Tuesday 20 November 2007

salam.

sarapan 2 kali pagi nih. kenyang perut kuz! memula dgn hub kat gerai mamak, kelana jaya. sama-sama makan roti telur garing & teh tarik suam. pastu dgn aunt shah pulok, kitaorg gi dunkin' donuts tapau bekpas set, ade black coffee & 2 donuts. nyumnyumnyum.. borak-borak sambil jalan, sampai opis kol 9.39 pg. nasib baik bos is still on mc..heheheheh!!! Devil

kaaaaaak, nak order!!


black coffee & fresh lime donut


sebelum subuh tadi kan, ade 1 kejadian pelik kat umah mil aku. pelik+seram=takut..heheheh!! masa aku nak turun mandi aku perasan ade pompuan jalan punyalah slow nak ke dapur. pompuan tuh badan besar pastu pakai baju biru labuh (ala-ala kaften). aku ingatkan sil aku. pelik gak sebab dia selalunya gi keje sblm aku turun mandi..hhmm.. aku kata dalam hati mungkin harini dia terlambat kot!! sambil2 mandi tuh aku dgr2lah jugak bunyi2 kat dapur, tapi senyap sunyi jek. pastu aku naiklah ats citer kat hubby. sampai kedai mamak aku suro hubby sms sil tanya betul ke dia lmbt harini?!! bukannye ape, aku cuak pagi td. tetiba aku rasa seram-sejuk jek bila teringat pompuan td tuh..tah nape tah!! sil reply sms kata pg td dia kuar mcm biasa..iaitu sblm aku turun mandi. AIK!!! abis tuh pompuan yg aku nampak gi dapur tuh sape?!! JENGJENGJENG!!! pelik pulak. mmg dari awal aku dah agak bukan sil sbb pompuan tuh jln sket punya slow sedangkan sil jalan laju. pastu pompuan tuh pakai baju sket punya labuh sedangkan kain baju kurung sil pun takat buku lali jek..saper eh?!!! hhmmm...pelik pulak!! nak kata bayangan aku je tak jugak. selalunya bila kita ternampak bukan-bukan nih samade kita terpandang dengan hujung mata atau sekali imbas, tapi dalam kes aku nih aku tgk sampai 2 kali, mmg nampak!! uuuiiisssshhh, seramlah pulok!! nasiblah baik nmpk belakang jek, kalo nmpk muka tak taulah aku... mau pengsan kat situ!! heheheh!! NAUZUBILLAH!!








...huhuhuhuhuhehehehehahahahahihihihi...

No comments: