Monday 19 November 2007

aduh mak sakitnya...
aduh mak sakitnya...

pagi-pagi perut bual hal pulak. sakit betul, angin agaknya!! mungkin sebab malam tadi aku perabihkan kerepek ubi pedas. dahlah ubi tu angin, pedas pulak tuh!! dua kali dah gi j*mb*n, ni pon ade lagi rasa nak terkincit tapi ku tahan jebat! nih sumer gara-gara nak elakkan stres nain ps2, bomberman!! heheheh!! punya stres main game (hehehe...budak sekolah rendah punya game pon aku bole stres), sampai aku rasa nak pecahkan jek tv tuh. tapi rasa-rasanya aku pecahkan je tv tuh terus hubby pecahkan muka aku pulak!!! hahahahah.. mulut pulak ulser & tekak rasa perit.. sabau jele!!

semalam aku bawak mak, selly, amza & mia gi tengok rumah aku yang serba serbi tak siap, itupun nasib baik hubby nak tlg tunjukkan jalan. 1 blok dah siap bercat & yang lain masih dalam proses naik. janji tahun 2004, pastu mintak tambah lagi 1 tahun, sampai 2005.. tapi ni dah hujung 2007.. camno?!!!!!

No comments: