Tuesday 18 June 2013

This site is blocked

 
Tak jadi makan biskut gula orang sebelah, sebab orang sebelah dan balik. Jadinya, saya minta biskut lemak orang depan je. Mari kita sambil-sambil menaip tu makan biskut lemak cicah nescafe panas.
 
 
 
Ni nak cerita pat ofis saya sekarang dah tak boleh nak gatal-gatal merayap ke website 'social networking', 'streaming media', 'instant messaging',  'personal network storage', dan macam-macam lagi. iiissskkk... iiissskkk... hiba je rasa datang pagi-pagi celik dan bila balik malam-malam buta. Jiwa rasa kosong je... Sampai hatimu.. Tapi yang tak boleh pakai tu, dah tau tak boleh tapi tangan tu rajin je mencuba (dalam hati berbisik, 'mintak-mintak bolehlah...') (!_!)
 
 
Nasib baik Quran Explorer, LiteFM, MIX fm dengan Dengar Radio Online tak kena block, dapatlah saya mendodoikan jiwa raga ini selagi jodoh dengan ofis ini panjang lagi...

Apelah nasib kebun saya yang saya dah usahakan dekat nak setahun tu eh?! Camanalah dengan pokok pisang, pokok epal, pokok limau, ayam-ayam, biri-biri, kambing-kambing, madu lebah, duit saya yang dah beratus ribu, xp tu?

Huuuwaaa...rindunya kat FarmVille2...

 

No comments: