Thursday 20 June 2013

Karipap Bus Stop

 
Selamat pagi! Semalam saya mc sebab demam, selsema + sinus. Saya & Doc rasa mungkin sebab habuk dari kerja-kerja membaik-pulih ofis depan ofis saya tu. Oh mak aiiii... Yang tak asma boleh kena asma kalau datang ofis saya. Muka dengan rahang saya ni macam kena ketuk dengan tukul je rasa, nyut-nyut-nyut dah macam dangdut katanya. Dapat pulak ubat selsema yang super power mengantuk, alhamdulillah, bangun tidur tu muka & rahang dah tak sakit, selsema pun kurang sikit.
 
Jadi harini saya ingat taknak makan ubat selsema tu kat ofis, nanti kat rumah baru makan. Takut kang tingtong menahan ngantuk, boleh jadi macam zombie pulak. Mari kita mulakan harini dengan senyuman. Kalau boleh cuba bertahan senyum tu sampai 1 harini ek. Yay!~
 

 
Pagi ni pra-sarapan saya karipap kentang kat bus stop depan PNB (sebelah LUTH) kat Jalan Tun Razak. Ni kalau lambat sikit sampai ni, tinggal bekas je. Kejap lagi nak turun pi sarapan dengan BFF pulak. Yay!~
 


 

No comments: