Monday 17 March 2008

babacak!!!!!

mama caya bz, jd mama caya mntk tlg caya updet kn blg mama caya

caya nk bgtau kawan-kawan psl cita-cita caya bila caya dh bsr mcm mama caya nnt

caya dawi dlm peyut mama caya lagi caya dh bercita-cita nk jadi hakim

caya cuka cengok rambut putih yg hakim celalu pakai tu

tapi cebabkan caya belum jadi hakim caya lagi, x dpt lh caya pakai rambut putih tu

buat cementara waktu ni caya pakai ape yang ade je
















tapi maaf ye, caya belum ade kot itam dgn hammer ketuk-ketuk meja lagi!

4 comments:

nonnie78 said...

wargh.. nak berguling rasanya aku... ko penaya anak ko sendirik ye sab!!!! dahtu ko war-warkan dalam blog.. tak patutlah ko ni... kalu aku jadi anak ko, aku sue ko di mahkamah dunia!!!

Anonymous said...

kuikuikui...masa ni lah nk pekena kan dia. sok luse dia dh beso nescaya tidaklah aku mampu mendera lagi..silap2 sok aku yg kena penaya..hahahah!!!

ala n0nnie cayang..jangan jelez :p

Anonymous said...

wargh!!!.. tak jelez pun..
nanti dia dh beso, aku ayat dia pekena ko balik... hehehhe.. dryper saiz orang dewasa... kah kah khkahk.....

Anonymous said...

eeerrrkk...dan-dan kembang tokak den.. diaper kering xpe gak jgn kasik diaper basah sudala..hahahah (",)