Tuesday 29 March 2011

Mia pi rombongan

23 Mac 2011 Mia ikut rombongan sekolah pertama ke Menara KL, naik bas dbkl yang Mia kata "fuuuuuuuhhh...besarnya!!!"...

Saya & hubby amek cuti sebab excited teman Mia naik bas. Ade video Mia excited nak naik bas, tp tah camane nak upload dari hp ke pc...buta it!

April nanti rombongan kedua pergi Zoo Negara pulak. Haruuus amek cuti makpak nya.. Boleh folo dari belakang senyap-senyap...Musti cikgu angen 1 badan...nyebok je makpak nya...

Kay...Mia dah ajak teman dia wat homework...tatatititutu...i lap yu...

2 comments:

Sellynna said...

wah bestnya.... si hamzah sibuk dgn futsal jek.. minggu ni senin sampai khamis main futsal.. lawannya tak tau ler biler..

homework pon kalu tak tanya, konfem dia diam je.. asik ckp cikgu ajar huruf 'o'.. tu je la..

org lain dah abc, anak aku baru tulis nombor 1.. sedih tau.. tp skang aku dah ajar dia sampai 10.. cikgu pon dah start tulis abc tuk homework.. lega aku.. dia tulis 1-5 pon cantek jek, konfem cikgu ingat aku yg tuliskan haha..

Rina dan Mia said...

Mia da de besfren...nama Nur Irdina...tapi Dina tu tak mcm Mia. Dia rajin wat homwerk...tulisan pun cantek..Mia........dia tulis, dia jelah yang paham...hehehehehe!

Tulisan dia kurang rrr...tak lawo...tak macam tulisan aku!! WAKAKAKAKAKAKAKAKAAAAA!!! 20 April ni dia nak pi zoo pulak...kitorg cuti..pakat folo reramaii..da lama tak jumpa "kazen angkat" ko!! wekekekekeke...

MHI aktif sport dari pre-school bagus rrr..mana tau nnt dapat tajaan biasiswa plak pasni..jnji dia belenkan sport & school...Mia asik mintak nak belet je...neberrrr...seksi noks!!!