Tuesday 15 June 2010

sakiteruk

saya tgh makan bihun, sedap.


4 hari ni seketeri bos saya xde, gi bawak anak2 cuti ke hongkong. best kan! sementara dia takde ni, saya kena ganti tempat dia. bila kerani cabuk ganti tempat seketeri, jadinya sakiteruk...ye, mmg boley sakit teruk, sikit lagi nak jadi beruk sarkis.........lalalalalala...

sambil-sambil makan bihun ni, saya tggu gak bff saya sampai, tapi rasa-rasanya macam mustahil je. dorg dok jauh, jauh giler. takpe..takpe..saya doa biar dorg sampai dlu sblm bos sampai. amin!


pegilah mkn dlu..kang baca balik ye. tata!

***mlm td adik saya tipon kata mak saya ada kat a&e hukm...fuuuuuuhhh...berderau darah saya jap. pahal? saya tanya. rupa2 jari kelingking mak saya koyak sbb kena kaca gelas...katanya lagi darah meleleh-leleh bagai...kena 4 jahitan..dahlah, dah seriau ni...ngilu plak rasa. tau tadi tak citer ='P***




kelingking yang cedera...cincin silver tu mak saya pakai dari zaman saya sekolah rendah lagi...oohhhh...sungguh setia

5 comments:

Sellynna said...

tu ah.. aku dengo smalam pon seriau smcm.. naik segala bulu yg ada..

ngeri weh..

Rina dan Mia said...

hahahahahaha.......sure x serbis ni...ekekekekek

Anonymous said...

ksian nyer mak...kim salam yer...

GC said...

sian mummy you...
hope she's fine now ^.^

Rina dan Mia said...

tauruzmama>ye, insyaallah..nnt aku sampaikan :D

GC>sian mummy i kan..kan..kan janet kan.. hehehe.. tq aizah