Tuesday 7 July 2009

Hayy

Hayy! Salam semua.


Segarnya rasa pagi ni. Cuaca redup, bihun goreng sedap, internet laju, hubby hantar...nikmatnya, alhamdulillah. Sebelum-sebelum ni memang cuaca tak menentukan, kejap-kejap mendung ingat nak hujan, alih-alih panas sampei ke petang...garing kain kat ampai... :p.


Hari sabtu, awal-awal lagi dah kena serang megren. Mula-mula bekpas lambat, lepas tu ekon kete lak dah tak sejuk, cuaca panas...sabau...sabau... Isi gas ekon kat tmpt biasa hubby, manyak sejuk ooo...manyak gigil munya... hehehehe.. Pastu gi tengok Transformers, Revenge of the Fallen...yebab! Kalini punya aku suker, sangat suker. Ceritanya tak serius 100%, adalah benda-benda nak jadi modal gelak, hureiiii!!! Megren pun megren jugak, gelak harus! Mulanya nak gi tgk kat leisure mall tapi subhanallah, beratur nak tunggu masuk parking je dah bikin panas, tukar gi tgk kt metro kajang. Wah, dah naik taraf okey panggung kat situ. Dulu metrowealth, sekarang dah tukar pulak. Kellas okey dalamnya.


Hari ahad pulak sepatutnya kena gi kamdar nak beli kain raya. Tapiiiiiiiiiiiii...jengjengjeng... Kita hanya merancang :p. Bangun-bangun tido jek hubby dah rengek kaki kiri dia bengkak. Rupanya dokter kata hubby kena GOUT. Terkejut jugak, tapi dia redhalah. Tak kemanalah, lepak rumah mak aku je tgk astro sampai ke malam. Tengah malam baiiiiiik punya lelap mia bole terbelahak kuar air coklat sumer atas tilam...wallaweiiiii... Sian plak kat dia, tak sedap perut rupanya...


Semalam pulak aku amek hafdei, megren rock punya. Since hubby mc, so dia hntr aku gi keje, nasib baiklah kete oto, lega dia. Tak terus gi keje, hubby nyempang gi plaza lowyat. Semalam hubby ckp Hari Isteri, sebab dia kata terasa mcm nk manje-manjekan aku... kakakakakakakahhh (sila jangan loya :p.). So dia belikan aku Sony MP4 Player NWZ-E436F. Yay! Pstu baru hntr aku gi keje.


Malam hntr camera gi sevis kat tesco ampang. Tah kenapa tah asal amek gambar je mesti kuar banyak line putih. Ganggu betul! Mau tak mau dorg kena pegang sebulan nak cek pe nak sengal. Bosan nah takde camera, amek gambar guna enpon tak puas pulak. Iiissshhh..... Manusia ni eh mana penah puas...hehehehehe...

No comments: