Monday 27 August 2007

super duper tummy

aku mulakn pagi ni dgn penuh kepanasan. ekon pon tak baper rasa. dekat2 nak bulan posa musti cuaca terik cenggini. ini ler di namakan ujian tuhan ye tak. sabo je le.
Sweaty
smlm aku & hubby pakat nyedut air ijau... hehehe.. amenda tuh? ni ler dia...jengjengjeng
nih aku nyer
nih hubby nyer

lama tak pekena menatang nih. kena pulak smlm panas terik, perrrggghhh!!! sejuk, manis, masa nyedut tu pulak pejam mata. zaaaaassss... sedau-sedau dah abes.

pastu gi pasau malam tapau nasi ayam berempah, utk aku je. sblm balik umh gi dobi amek baju keje dulu. tapi sblm melangkah balik sempat singgah pekena mee goreng & juz oren (aku) & hubby mkn kerang rebus & juz temikai.. lupa nak amek gambau. bbuurrrppp!! alhamdulillah. ingatkan nikmat makan brenti sampai situ jek, rupa2nya ado laie. sampai umah mkn popia basah seketul, naik bilik sambung nasi ayam berempah tadi + milk choc (1 liter), itu pon kongsikongsikongsini dgn hubby. akhir sekali baru mkn ubat..heheheh!! nak pecah perut akak!!!

tido dgn perut yang kenyang.com! so, pagi nih dtg opis trus gi membuang, maklumlah prut dan senak jah! nih pn baru lepas bantai chic sandwich.. karang2 belasah roti telur 2 keping pulak.. wahkahkahkah!!! kata diet?!!!

No comments: