Nak ucap Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri dan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 54 tahun.
Pada yang dah tangkap leleh dengar lagu raya tu bawak-bawaklah berbuka makan kuih raya ye, dah tak sabor sangat nampaknya. Yang tak dapat beraya kat kampung pulak bawak-bawaklah talipon ke kampung wat melepaskan rindu, ye!
Minggu ni sampai le kuih-kuih raya, kerepek-kerepek raya yang di pesan. Tak leh wat balik nek lrt ni, kang bersesak-barat habis kerepek jadik serdak kekdahnya. Raya nanti datang ler romah ye...
Selamat...selamat...selamat...selamanya...
Tuesday, 23 August 2011
Tuesday, 21 June 2011
...
Hujan yang turun bersama air mata
Bersama pedih, bersama rindu
Kau datang dan kau pergi jua
Rindu lagi...............
Rindu lagi...............
Bersama pedih, bersama rindu
Kau datang dan kau pergi jua
Rindu lagi...............
Rindu lagi...............
Monday, 20 June 2011
TULUN!!!!!!!
As Salam.
Tekanan tahap enam dok mencucuk-cucuk badan..... Cerita yang best nak bagitau, tahun ni punya family day wat kat cameron highland...sejuk...wiiiiiiiiiiiiii... Cerita yang tak best pulak, tema tahun ni "ARABIAN NIGHT"...walla....... Mana nak carik baju wek? Sapa-sapa ada info tolong msj... THX
xoxoxoXOXOxoxoxo
Tekanan tahap enam dok mencucuk-cucuk badan..... Cerita yang best nak bagitau, tahun ni punya family day wat kat cameron highland...sejuk...wiiiiiiiiiiiiii... Cerita yang tak best pulak, tema tahun ni "ARABIAN NIGHT"...walla....... Mana nak carik baju wek? Sapa-sapa ada info tolong msj... THX
xoxoxoXOXOxoxoxo
Wednesday, 27 April 2011
Kaedahnya
Bila mendung x hujan + sejuk = L.A.P.A.R. yo!
Tiga stujes ni tgh siap-siapkan diri nak berangkat pi makan kat nyonya corner avenue k...yumyum!!! Kita nak makan ape lom tau lagi...mebi bihun tomyan atopon cikenchop...waaaaaaaahhhhhhhh....
jom kite!!!
Tiga stujes ni tgh siap-siapkan diri nak berangkat pi makan kat nyonya corner avenue k...yumyum!!! Kita nak makan ape lom tau lagi...mebi bihun tomyan atopon cikenchop...waaaaaaaahhhhhhhh....
jom kite!!!
Tuesday, 26 April 2011
Vicky-Joe
alohaaaaiiiii....
As Salam kengkawanz...
Ni nak bagitau nih, kalau nak tau lah..tapi kalau taknak tau pun wat-wat amek tau jelah no... Vicky dah tukaq nama... La ni kami dok boh nama dia jadi "JOE"... Buleh panggei depa "BEN" dan "JOE"... wiiiiiiiiii...
Semalam lah kami dok pikiaq-pikiaq nama yang seswai...akhirnya nama "JOE" yang kluaq dari mulut saya yang veri de gila kuasa namakan kucing...heh!heh!heh! Tapi, sampai pagi tadi kami masih dok panggei dia VICKY...heheheheeeee...Mulut ni masih belom biasa lagi...takpa...takpa...lama-lama buleh la tuu...
yo!
As Salam kengkawanz...
Ni nak bagitau nih, kalau nak tau lah..tapi kalau taknak tau pun wat-wat amek tau jelah no... Vicky dah tukaq nama... La ni kami dok boh nama dia jadi "JOE"... Buleh panggei depa "BEN" dan "JOE"... wiiiiiiiiii...
Semalam lah kami dok pikiaq-pikiaq nama yang seswai...akhirnya nama "JOE" yang kluaq dari mulut saya yang veri de gila kuasa namakan kucing...heh!heh!heh! Tapi, sampai pagi tadi kami masih dok panggei dia VICKY...heheheheeeee...Mulut ni masih belom biasa lagi...takpa...takpa...lama-lama buleh la tuu...
yo!
Subscribe to:
Posts (Atom)