Kat ofis lagi yo!
Mau esok pun balik lambat sbb rabu ku cuti. Kenapalah tak dapat cuti 360 hari setahun...wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... Malas betul nak datang keje...lainlah kalau kejenyer asik menyoping je, sesudah subuh ku terpacak kat depan kedai henbeg yo!
Dengau-dengau citer bulan jun ade family day pat PD, mandi laut yey! mandi laut yey! Dah bertahun-tahun tak join family day ni, gempak rasanyer! Habis balik kl nanti berbelang cam zebra noks..wiiiii...
Ku kol hubby kata pukul 7 baru kuar gi sana, tapi tabley makan ye noks...lps amek cik kecik baru mamam...lapar ni...
yo!
Monday, 18 April 2011
Sunday, 10 April 2011
pompuan?
Lotihnyooooo!!!
Dari hari jumaat lagi bawa balik kerja 2 lambak konon-konon hari-hari cuti nak buatlah gamaknyer, hanchosssss...punah harapan kus.
Sabtu lepak-lepak dengan budak 2 ekor tu, tgk-tgk B.A.N.Y.A.K. nyer kutu dorang!!! Meremang bulu roma tgk...lagi-lagi yang kat badan vicky, sbb vicky putih..lagilah terang-terang nampak cik-cik kutu yang hitam bergerak-gerak sekalian...iiiiiyyyeeeewwww!!!
Bertemankan mak & mia bawa lah budak 2 ekor tu gi vet. Bukan pasal tak berani gi sorang, tapi wat sementara waktu ni mak lah ATM bergerak ku...wiiiiiiiiii.... Nasib baik dpt no. 1 (dorang tak bagi nombor pon..hehehe!). Tak cukup dgn kitorg dok geli, doktor pun geli-geleman tgk benda hitam-hitam bergerak2 atas badan budak 2 ekor tu... Trus dia letak ubat kutu. Sampai pat umah mak, kutu-kutu yang da kena ubat tu trus mereng & gugur sendiri...pening-pening kutu & trus mati....Alhamdulillah, tinggal nak sapu je...
Jadi sekarang budak 2 ekor tu dah kurang menggaru...Minggu dpn bawak gi vaksin, & lagi 6 minggu foloap utk ubat kutu...Moga-moga takdelah lagi kutu tu...
Niwei, sabtu tu mak baru tau 1 kebenaran yang nyata...jengjengjeng.................................. rupa-rupanya vicky tu jantan...wekekekekekekeeeee!!! Sian dia...kena tukar nama arrr...Ingat nak letak nama "JOL"....so kalau panggil budak 2 ekor tu senang sket.. BEN...JOL... wiiiiiiiiiii....
Dari hari jumaat lagi bawa balik kerja 2 lambak konon-konon hari-hari cuti nak buatlah gamaknyer, hanchosssss...punah harapan kus.
Sabtu lepak-lepak dengan budak 2 ekor tu, tgk-tgk B.A.N.Y.A.K. nyer kutu dorang!!! Meremang bulu roma tgk...lagi-lagi yang kat badan vicky, sbb vicky putih..lagilah terang-terang nampak cik-cik kutu yang hitam bergerak-gerak sekalian...iiiiiyyyeeeewwww!!!
Bertemankan mak & mia bawa lah budak 2 ekor tu gi vet. Bukan pasal tak berani gi sorang, tapi wat sementara waktu ni mak lah ATM bergerak ku...wiiiiiiiiii.... Nasib baik dpt no. 1 (dorang tak bagi nombor pon..hehehe!). Tak cukup dgn kitorg dok geli, doktor pun geli-geleman tgk benda hitam-hitam bergerak2 atas badan budak 2 ekor tu... Trus dia letak ubat kutu. Sampai pat umah mak, kutu-kutu yang da kena ubat tu trus mereng & gugur sendiri...pening-pening kutu & trus mati....Alhamdulillah, tinggal nak sapu je...
Jadi sekarang budak 2 ekor tu dah kurang menggaru...Minggu dpn bawak gi vaksin, & lagi 6 minggu foloap utk ubat kutu...Moga-moga takdelah lagi kutu tu...
Niwei, sabtu tu mak baru tau 1 kebenaran yang nyata...jengjengjeng.................................. rupa-rupanya vicky tu jantan...wekekekekekekeeeee!!! Sian dia...kena tukar nama arrr...Ingat nak letak nama "JOL"....so kalau panggil budak 2 ekor tu senang sket.. BEN...JOL... wiiiiiiiiiii....
Thursday, 31 March 2011
Mia Lonjong
owhhh....
Tahape ku tekan...tahape ku klik...jadi juga ku tepek gambar Mia yang telah di lonjongkan...waaaaaaaahhhh...
Hamek ko...kan men besar lagik header nya...da tak reti pulak camane nak kecikkan...hahah! tak tauuu...hahah! tak tauuu...padan muka sendiri... (sila abaikan encik hamid & no. hp nyer kat belakang kepala Mia yek!...sungguh tak glemerrr!)
Niwei, da tukar background dari burung hantu ke pink school bus mcm yang Mia selalu bayangkan.....(kot!?!)..hehehe..
Enjoy!
Tahape ku tekan...tahape ku klik...jadi juga ku tepek gambar Mia yang telah di lonjongkan...waaaaaaaahhhh...
Hamek ko...kan men besar lagik header nya...da tak reti pulak camane nak kecikkan...hahah! tak tauuu...hahah! tak tauuu...padan muka sendiri... (sila abaikan encik hamid & no. hp nyer kat belakang kepala Mia yek!...sungguh tak glemerrr!)
Niwei, da tukar background dari burung hantu ke pink school bus mcm yang Mia selalu bayangkan.....(kot!?!)..hehehe..
Enjoy!
Tuesday, 29 March 2011
Mia pi rombongan
23 Mac 2011 Mia ikut rombongan sekolah pertama ke Menara KL, naik bas dbkl yang Mia kata "fuuuuuuuhhh...besarnya!!!"...
Saya & hubby amek cuti sebab excited teman Mia naik bas. Ade video Mia excited nak naik bas, tp tah camane nak upload dari hp ke pc...buta it!
April nanti rombongan kedua pergi Zoo Negara pulak. Haruuus amek cuti makpak nya.. Boleh folo dari belakang senyap-senyap...Musti cikgu angen 1 badan...nyebok je makpak nya...
Kay...Mia dah ajak teman dia wat homework...tatatititutu...i lap yu...
Saya & hubby amek cuti sebab excited teman Mia naik bas. Ade video Mia excited nak naik bas, tp tah camane nak upload dari hp ke pc...buta it!
April nanti rombongan kedua pergi Zoo Negara pulak. Haruuus amek cuti makpak nya.. Boleh folo dari belakang senyap-senyap...Musti cikgu angen 1 badan...nyebok je makpak nya...
Kay...Mia dah ajak teman dia wat homework...tatatititutu...i lap yu...
Monday, 21 February 2011
Mia tak pi school
Jan-Feb 2011 ni, Mia da 2x tak pi school. Memula sebab dia demam panas, oklah mmg dia demam. Di sebabkan malam tadi Mia batuk kangkungkangkung dengar mcm dada penuh kahak yang dia tak reti nak buang tu, so pontengkan aje dia school harini...tapi eh, kat rumah nenek dia a.k.a. emak ku bukan main lagi dia terlenting-lenting main...sihat pulak tu! Iiissshhh...auta budak ni! Ini macam, next time awak sakit pun mama hantar awak pi school jugak... Wiiiiiiiii.....
Ni belum ada astro lagi.......
Mia...mia...
Ni belum ada astro lagi.......
Mia...mia...
Subscribe to:
Posts (Atom)